26 ago 2009

I amb la calor.."la siesta"


I amb la migdiada....les hamaques. Aquelles amigues del sopor i la son de després de dinar o d'una bona lectura a l'ombra de la morera. He donat una volta per la xarxa i he trobat aquestes propostes amb material reciclat: la imatge de dalt és una hamaca en forma de cavall feta amb pneumàtics de goma pintats. Podeu trobar les instruccions a Ojo con el Arte. La imatge de sota és de Reciclando en Espiral i està feta amb sacs de plàstic.

Per als més manetes de tots, us proposo una idea que he trobat a Huelva, on he passat uns dies de vacances familiars en una caseta preciosa:Una hamaca que podeu construir vosaltres mateixos amb fusta i cordill. Fixeu-vos bé, té fins i tot un suport per a posar els peus!

1 comentario:

  1. Porto tota la tarda pessegant-me per el teu blog, és impresionant les de idees que m'has donat.
    L'hamaca aquesta jo la vaig comprar ja fa molts anys a Canaries i ara le tinc per refer, ja que les cordes s'han fet malbé amb el sol, pot ser que amb les coses que he vist, m'engresqui i sorti una amaca ben cómoda.

    ResponderEliminar