13 jun 2010

Una llibreria oblidada a les golfes/ Una librería olvidada en el desván

Vaig trobar aquesta llibreria vella a casa al meu pare, vernissada amb un color impossible i amb un vidre dels anys 80 de color marró. Però aquestes potes torçades i una mica d'imaginació apuntaven que tenia moltes possibilitats. Vaig fer un "trueque" amb el meu pare i em vaig emportar el moble al meu taller: vaig decapar-lo i el vaig pintar amb la pintura d'efecte empolsinat que podeu trobar al Leroy Merlin per pocs diners. Un cop pintat, vaig pasar paper de vidre per les cantonades per donar un efecte de desgastat i vell. També vaig substituïr el vidre per una tela vella de galliner. Encara em falta col.locar la fusta de darrera, però no m'he pogut resistir a fer-li la primera fotografia...

Encontré esta librería vieja en casa de mi padre, barnizada con un color imposible y con un cristal de los años 80 de color marrón. Pero estas patas inclinadas y un poco de imaginación apuntaban que tenia muchas posibilidades. Hice un trueque con mi padre y me llevé el mueble al taller: lo decapé y lo pinté con una pintura de efecto empolvado que encontrareis en Leroy Merlin por poco dinero. Una vez pintado, lijé las esquinas para darle un efecto de desgastado y viejo. También substituí el cristal por tela vieja de gallinero. Todavía me falta colocar la madera de detrás, pero no he podido resistir la tentación de la primera fotografia...


6 comentarios:

  1. Alíbenit17/6/10

    Hola Ia, a mi també m'agrada així... per cert estic buscant una gàbia estil de la que llueixes a la teva tunejada llibreria però més gran, saps a on en puc trobar?'...
    Em recomforta mirar la teva pàgina moltes nits abans d'aclucar els ulls.Salut i accions!

    ResponderEliminar
  2. Alíbenit, la gàbia la vaig trobar en una tenda d'aquestes de "Preu just". La veritat és que vaig tenir molta sort ja que les antigues de veritat pots trobar-les en tendes tipus Little House o d'objectes vintage de segona mà però són molt cares. Aquesta és de vímet i no és antiga de veritat.

    ResponderEliminar
  3. Me encanta como te ha quedado! yo tampoco hubiese podido esperar, jaja!
    Un besote.

    ResponderEliminar
  4. Anónimo9/7/10

    Hola guapi! A mi també m'agrada més sense fusta al darrera.

    Agnès

    ResponderEliminar
  5. Anónimo18/7/10

    Gràcies Ia per les teves indicacions, continua la recerca, el millor per trobar és tenir actitud de búsqueda i no tenir pressa.Alíbenit

    ResponderEliminar